Olen elämässäni tullut siihen pisteeseen, että löydän itseni alati katsomasta menneisyyteeni.

En näe kunnolla eteenpäin, koska aikaisemman elämäni virheet eivät päästä minua otteestaan.

Olen aikuinen nainen, ikää reilut 40 vuotta ja olen tällä hetkellä täysin (ypö)yksin.

Näin ei aina ole ollut.

Olen päin vastoin ollut lähes koko ikäni jonkun miehen kanssa parisuhteessa. Jos ihan rehellisiä ollaan, en ole ollut päivääkään yksin koko aikuisiälläni.

Tämä johtuu siitä, että usein uudet suhteeni ovat alkaneet jo ennen, kuin aikaisemmat ovat päättyneet (jep, en ole tästä ylpeä).

Eräs tuttavani sanoi tovi sitten, että olenko koskaan harkinnut tunteistani kirjoittamista? Hän mainitsi minun olevan kirjallisesti lahjakas ja samalla äärimmäisen tunteellinen (ja impulsiivinen ihminen). 

Koska olin usein valittanut pahaa oloani, enkä saanut puhumalla (huonolle terapeutille: tarina toiseen kertaan) ammattiauttajalle, minun kannattaisi kokeilla kirjoittamista

Oman blogini tarkoitus ja perimmäinen tavoite

Tämän blogin keskeisimmät tavoitteet ovat:

  • Jokaisen aikuisiän parisuhteen läpikäyminen (5 parisuhdetta)
  • Omien virheiden listaaminen näiltä ajoilta
  • Anteeksianto (sekä itselleni, että viidelle miehelleni)
  • Omien tavoitteiden kirkastaminen
  • Niiden saavuttamiseen vaadittavien keinojen etsiminen

Arvioin kirjoittavani tänne alkuun noin kerran viikossa. Katsotaan, että miten innostun. Pää asia on, että vauhtiin pääsee.

Seuraavassa tekstissä pureudun ensimmäiseen elämäni suureen rakkauteen: Perttiin.

Jotenkin minulla on sellainen fiilis, että kaikki ongelmani alkoivat parisuhteestani nimen omaan Perttiin. 

Mutta, ensi kertaan. 

Laita kommenttia ja blogi seurantaan!

-Raija

Ps. käytän prosessissa apuna lempikirjaani, The Power Of Now teosta. Suomeksi se löytyy esim. täältä.